Welcome To Trip6 Gaming Forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Welcome To Trip6 Gaming Forums


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Salute, c'est moi! tHE 6tH!

Go down 
AuthorMessage
tHE 6tH

tHE 6tH


Number of posts : 3
Age : 34
Registration date : 2007-06-09

Salute, c'est moi! tHE 6tH! Empty
PostSubject: Salute, c'est moi! tHE 6tH!   Salute, c'est moi! tHE 6tH! Icon_minitimeSat Jun 09, 2007 10:28 pm

Salut, Mon nom est Travis et J'aime mes amis. J'ai 17 ans mais J'aime penser que Je suis plus jeune. Plustout des mes amis sont plus jeune que moi, mais je ne sais pourquoi. J'aime le dessin animé pour regarder et a dessiner. Je pense qu'il est important que je te dise que Je suis "bi" et si vous ne l'aimez pas, quittez. Si vous voudriez savoir plus au sujet de moi, puis me demandez.

J'espere que vous puissiez comprendre cela.

Nice to meet you.


Hi, I'm Travis and I love my friends. I'm 17, but I like to think I'm younger than that. Most of my friends are younger than me, and I dont know why. I love to draw and watch anime. I also like to speak french. I think its important that I tell you that I'm "bi" and if you dont like it, leave. If you would like to know more about me, you can ask me..

P.S. I've only been playing CS:S for less than a year... give me some slack, ok?

Wo0t
Back to top Go down
 
Salute, c'est moi! tHE 6tH!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Welcome To Trip6 Gaming Forums :: General Discussion :: Introduce Yourself-
Jump to: